diumenge, 27 d’agost del 2017

9 d'agost - Kaiteriteri

Ens aixequem aviadet, com sempre. Arreglem maletes, amb un cafetonet que sempre podem fer gràcies als spreads que deixen a l'habitació. Cap a les 7:45 marxem cap a la taberna on ens han dit que podríem esmorzar. La taberna és autèntica! Ens demanen 25 ÑZ per un de molt complert (ous, bacon,...) i el que és el cafè va a part.
No hi ha ningú en el pub. Esmorzem sols. El taberner ens prepara amb molt de carinyo ell tot sol.
Després d'esmorzar, cap a la les 8:45 marxem cap a l'hotel. Carreguem les maletes i sobre les 10, aproximadament marxem cap al  nou destí Kaiteriteri, per pdoer veure el PN Abel Tasman.

El deplaçament, deixa la costa per endisar-se cap a paisatges més de coníferes, altre vegada. La dinàmica és la mateixa, parem, fem fotos, continuem...gaudim del procés, del viatge....

Cap a les 15 hores, aproximadament arribem a l'hotel. És també un tipus resort. L'habitació és perfecte, amb unes vistes cap a mar, increïbles.
En el cheking demanem com podríem fer lo de l'Abel Tasman, i hi ha diverses opcions que totes passen per fer una mica o molt de trekking i un recorregut en barca. Actius en aquest moment, hi ha un parell de companyies, una que actua com a taxi i una altra que fa un recorregut amb unes parades concretes, vaja, com un bus de línia però en el mar. El que vàrem agafar nosaltres es diu http://abeltasmanseashuttles.co.nz/

Abans de res, vàrem anar fins a Motueka per comprar en el supermercat, i també per a posar benzina. Resulta que a Kaiteriteri només hi ha una benzinera que és molt cara i la recepcionista ens va dir que millor anéssim fins a Motueka que només està a 5 km. El supermercat era una New World. Després vàrem comprar la beguda a Liquorland, però realment no era més barat que en el supermercat.

Vàrem posar benzina, i allà hi havien uns camps d'arbres que semblaven fruiters, i vam preguntar si eren kiwis,,, i no.. eren pomeres. A New Zealand hi ha molta varietat de pomeres.

Tornàrem cap a l'hotel, vàrem descarregar tot el del super i baixàrem tot caminant fins a la zona de platja que és on hi havien d'haver els llocs per poder contractar el viatge de l'endemà.

Estava tot tancat, només hi havia un petit supermercat obert que ens va dir que fins demà. De manera que vàrem tornar cap a l'hotel, i atracàrem a la recepcionista, en el sentit que ens aconsellés quina podria ser la millor opció, entenen que volíem caminar una mica.

Els possibles recorreguts els teniu en aquest link http://abeltasmanseashuttles.co.nz/timetable/.

Curiós que en aquest resort també es podien veure cuques de llum. Et facilitàven llanternes, i podies fer un petit recorregut a la nit, guiats per una corda, totalment a les fosques.

El que sí que vaig gaudir, en aquest cas només jo, de l'spa, sauna, piscina,... que tenien. Vaig anar una estona i estava totalment sola.

Després, cap a l'habitació a fer sopar i a mirar bé els recorreguts de l'endemà.