dilluns, 28 d’agost del 2017

10 d'agost -Kaiteriteri

Ens aixequem aviat. En teoria l'esmorzar només és a partir de les 8, però ens diuen que si hem de ser cap a les 8:30 a encarregar el recorregut en vaixell, ells ja ho tindrien apunt a les 8 menys 10, i així va ser.
Les vistes des del restaurant són molt boniques. L'esmorzar està molt bé.
A la que acabem d'esmorzar marxem a l'habitació i anem, en cotxe, cap a encarregar el shuttle sea.
Tenim diferents recorreguts i finalment, decidim anar en vaixell fins a dalt de tot, i després baixar a Awaroa, i anar caminant, uns 11 km fins a The Ancorage, on tornaríem a agafar el sea suttle.
Fa un dia de sol, malgrat que fa fred, però acompanya molt en el paisatge que són platjes de sorra blanca, vegetació, foques,...
Ens deixen a les 11 i comencem a caminar, i anem passant rius, falls, piscines, ...
Dins del PN no és possible anar-hi en cotxe; hi ha allotjaments que ofereixen per poder estar uns dies molt tranquils en aquest indret. És realment un lloc per perdre-t'hi.
Estem unes 4 hores caminant, arribem cap a les 15 hores a la platja on ens han de recollir a les 15:45. Realment ens haguéssim pogut entretenir una mica més i anar a veure altres coses dins del trajecte.
El trajecte no és del tot senzill, hi ha pujades i baixades que cal tenir una mica de fons per fer-ho.
Ens trobem alguns lavabos en el camí, però són fosses sèptiques.
A les 15:45, puntualment marxem de la platja amb el vaixell i a les 17:15, aproximadament arribem, altra vegada, a Kaiteriteri.
Ho recomano molt fer aquest recorregut, si es té el temps, si no, n'hi ha de més curtets i adaptats a cada realitat física de cadascú.
Tenir present que hi ha molts mosquits! Encara que estiguem a 5 graus. Cal portar pulsera o alguna cosa pel tema.
Anem cap a l'hotel, i hem de fer rentadora,... mirem abans el camí per a poder veure les cuques de llum, per si decidim anar-hi quan es faci fosc.
Jo marxo una estona en el spa.
Quan torno, no tenim massa ganes d'anar a veure les cuques. Hem caminat 4 hores, i demà hem de marxar a les 6 del matí, puntualment per poder agafar el ferry a Picton. Hem de ser-hi a les 9:30 com a molt tard.
Al matí, havíem demanat a recepció com ho havíem de fer per l'esmorzar, i ens dieuen que ens el portaran el dia abans al vespre.
I cap a les 6:30 ens porten l'esmorzar, en una safata, amb tot per posar a la nevera. Molt complert: fruita, iogurt, formatge, suc de fruita,...
Tot molt bé presentat  i la veritat és que faciliten molt el tema. Molt recomanable l'hotel.
Anem a dormir aviat que a les 5 ens hem d'aixecar.